21 Temmuz 2009 Salı

KISSADAN HISSE... (XX)


Bir gun Ali, ogretmeni Ayse Hanima giderek dersten sonra kendisiyle gorusmek istedigini soyledi. Ogretmen kabul etti ve sordu:
-Sorun nedir Ali?
- Ben bu sinifin duzeyine gore fazla zekiyim. Bir ust sinifa gecmek istiyorum.

Istek konusunda bilgi verilen Mudur Ali'ye bunun icin bir testten gecmeyi isteyip istemedigini sordu. Ali tereddutsuz kabul etti ve test basladi.

-Soyle bakalim Ali: 3X4
-Oniki
-Peki 6X6
-Otuzalti Mudur Bey
-Japonya'nin baskenti
-Tokyo
Ve test bir saat surdu, Ali hic hata yapmadi. Test sonunda Ali'nin ogretmeni de soru sormak istedi. Ali ve Mudur bu istegi kabul ettiler.

Ogretmen sorulara basladi:

-Ineklerde dort tane, ben de iki tane olan nedir?
-Bacaklar ogretmenim!
-Dogru! Peki; senin pantolonunun icinde olup, benim pantolonumun icinde olmayan nedir?

Mudur bu soruya cok sasirir.

- Cepler ogretmenim.
-Kadinlarin tuylerinin en kivircik oldugu yer neresidir.
Velet tereddutsuz yanit verdi:
-Afrika'dir ogretmenim.

-Yumusak olup, kadinlarin ellerinde sertlesen nedir?
Mudur gozleri fal tasi gibi acilmis tam konusacakken Ali yanitladi:
-Tirnak cilasi.

-Peki. Bekar bir kadina gore evli kadinda daha genis olan nedir?
Mudur kulaklarina inanamiyordu.
-Yatak ogretmenim.

- Kadin vucudunda en nemli organi hangisidir?
-Dil ogretmenim.
Nefes nefese kalan Mudur test'i bitirmeye karar verdi ve:

- Degil bir ust sinifa, ben bunu dogrudan Universiteye gonderecegim. Cunku ben butun sorulara yanlis cevap verdim!

KISSADAN HISSE: Insanlarin ahlaklari yaslandikca bozulur!

Hiç yorum yok: