24 Eylül 2009 Perşembe

Münevver kesilirken kameralar kayıttaydı


Münevver Karabulut cinayeti sonrası iki aile arası arabuluculuk yapan Cemil Baran yeni iddialarda bulundu. Baran, Münevver Karabulut'un kesildiği sırada kameraların kayıtta olduğunu, Cem Garipoğlu'nun Ermenistan'da yakalandığını ileri sürdü.


Gaziantep Demokrasi Meydanı'nda basın açıklaması yapan Baran, Cem Garipoğlu'nun Türkiye'de yakalandığının ispat edilmesi halinde, Taksim Meydanı'nda anıracağını ve kollarını keseceğini söyledi. Dün yakalanan 7 kişiye ek süre alındığını belirten Baran, "Bugün itibariyle Garipoğlu'nun şirketlerinde çalışan herkes gözaltına alınacak. Daha önce 50-60 kişi gözaltına alınacak diyordum. Orada yanıldım, 250-300 kişi gözaltına alınacak. Çürük elmalar da gözaltına alınacak. Adli Tıp, Emniyet ve Türk Silahlı Kuvvetleri'ndeki çürük elmalar da yakalanacak. İşin sonunda aklınız duracak" diye konuştu.


Yakalanacak Ahmetlerin birincisinin, 1999 yılında Abdullah Öcalan'ın Türkiye'ye getirilmesinde başrol oynayan Ahmet olduğunu söyleyen Baran, ikincisinin Garipoğlu şirketlerinde muhasebecilik yapan Ahmet, üçüncüsünün ise başçavuş Ahmet olduğunu ileri sürdü. Cemil Baran şöyle devam etti:


"Sayın İstanbul Emniyet Müdürüm Hüseyin Çapkın, bugün itibariyle, Münevver Karabulut'un kesilirken görüntüleri elinde olan Alarmnet firmasına baskın düzenleyin. Bu ev, 24 saat IP üzerinden izleniyordu. Bu görüntüleri izleyen ve 5 dakikada silmeye giden Hayyam Garipoğlu'nun oğlu Fatih Garipoğlu'dur. Şirket de ona aittir. O görüntüler ondadır. Sayın Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın, Okmeydanı Mecidiyeköy Alarmnet firmasına baskın düzenleyin. Daha önce aile yemin ediyordu. Kardeşim sen bilmiyordun, cezaevinden avukatına mektup yazıyorsun 'oğluma bunu teslim, bununla birlikte teslim olsun' diyorsun.
Cem Garipoğlu geçen ayın 17'sinde yakalandı. Ben bunu açıkladım. Ve Gayrettepe Karakolu'nda misafir oldum. Bu iş bittiğinde öyle şeyler göreceksiniz ki, çok şaşıracaksınız. Bu buzdağının görünen kısmı."


Ermenistan-Rusya sınırında yakalandı
Cem Garipoğlu'nun, Ermenistan-Rusya sınırında sahte kimlikle yakalandığını savunan Baran, "Bürokrasimiz iyi olmadığı için Cem Garipoglu, Rusya ve Suriye'nin teşvikleri ile teslim edildi. Bunu bana çok ünlü bir kaynak, Ermenistan'dan bir kaynak, emekli ataşe Tufan abi söyledi. Tufan abinin soyismini bilmiyorum. Tufan abi, senin gibi bilgili, paranın kandıramadığı adamlara Türkiye'nin ihtiyacı vardır. Sen de benim sesimi duyuyorsan, Cemil'e ben bunlara söyledim de. Çıkıp açık oturum yapalım" dedi.

Hiç yorum yok: