3 Ekim 2008 Cuma

Youtube girmenin kısa yolu

Arkadaşlar youtube ve benzeri yasaklanan sitelere girmeniz için hiç bir programa ihtiyacınız yok ..

Aşağıda yazacağım yönergeleri sırası ile takip ederek güvenle uygulayabilirsiniz. ( tabikii ilgilenenler..)

1.Adım -------Bilgisayarımı tıklıyoruz..
2.Adım--------C: yi tıklıyoruz.. :)
3.Adım--------Windows'u tıklıyoruz..
4.Adım-------- 'system32' klasörünü tıklıyoruz..
5.Adım--------'drivers' klasörünü tıklıyoruz..
6.Adım-------- 'etc' klasörünü tıklıyoruz..
7.Adım-------- ** hosts ** yazan dosyayı tıklıyoruz ... ve " not defteri " ile aç diyoruz..
8.Adım-------- Aşağıda eklediğim hard copy gibi gerekli değişiklikleri güvenle yapabilirsiniz..
9.Adım-------- Değişiklikleri yaptıktan sonra CTRL+S veya Doysa .. Kaydet'i seçerek yaptığınız değişiklikleri kaydetmeniz tabikii gerekmektedir :)
10.Adım------- Bilgisayarınızı açıp kapatacağınız ve/veya Başlat+Çalıştır yaparak cmd yazınız karşınıza gelecek olan DOS ekranına ipconfig/flushdns yazınız..
11.Adım------- www.youtube.com'a istediğiniz anda girebilirsiniz..

Hiç yorum yok: