21 Ekim 2009 Çarşamba

AÇILIMI BİRAZ DAHA AÇMAMIZ LAZIM!!!!!!!


Teslim olan PKK'lıların duruşlarına, giyim-kuşamlarına, hal ve ahvallerine baktıktan sonra utandım. İnsanlığımdan utandım; Kürt vatandaşlarımız adına utandım; DTP adına utandım.. Ülkelerine dönen o zavallı insanların durumunu gören insanlık da utanmıştır herhalde. Yazıklar olsun ki onları birer kahraman gibi karşılayanlara!..


İŞTE PKK’LILARIN TEMSİLCİLERİ!


Öcalan’ın emri ile Türkiye’ye gelen PKK’lıları krallar gibi karşılayan, bir nevi kahraman ilan edilen PKK’lılar işte bunlar… Bunlar demek ki DTP’nin çığırtkanlık yaptığı, yollarına canlarını, mallarını koydukları kahramanlar.
Dikkat ettiniz mi; teslim olanlar arasındaki PKK’nın kahramanlarına?. O duruşlarına, konuşmalarına, perişanlıklarına, üstlerinin – başlarının rezilliğine dikkat ettiniz mi? PKK’nın kahramanlarını utandım, Kürtler adına utandım; bunların Türk vatandaşı olamayacağı kanaatına vardım ve “yazıklar olsun” dedim.


Bu kadar paspaya görüntü içinde olan 34 PKK’lı bunların temsilcisi ise; bunlar, böylesine miskin görüntülü insanları bir kahraman edasıyla önümüze sürdüklerine göre bu tür insanlarla bizim barış ve huzur içinde oturmamız ve birlikte yaşamamız asla söz konusu değildir.


Hele hele Öcalan gibi bir katil başının emri ile gelmiş, milletimize ve devletimize kafa tutarcasına hal ve hareketlerin içine bu zihniyetle biz bir arada olamayız.


Biz onca şehit vermişiz, gazilerimiz kahramanlıkları ile övünürlerken, barış ve kardeşlik uğruna, barış ve huzur yolunu ararken edepsiz hareketlerin sergilenmesi ve isyankar davranışlar içinde bulunmalarına benim tahammül etmem asla söz konusu olamaz.


Ya peki ne olmalı?...


Kahraman Türk ordusu ne güne duruyor?.


Bakıyorum da bazı kürt vatandaşlarımız hiç utanmadan ordu PKK ile baş edemedi diyecek kadar ileri gidiyor. O halde ben de diyorum ki; barış muruş olmaz bunlarla…


HAYDİ ORDU GÖREVE, KIRIN ZİNCİRİ VE YOK EDİN BU PKK BELASINI TEMELİNDEN.. YOKSA BİZİM MİLLET OLARAK SABRIMIZI BİTİREBİLİR VE BİZ ÖRGÜTLENİP BU VATAN İÇİN, BU MİLLET İÇİN, GAZİLERİMİZ, ŞEHİTLERİMİZ İÇİN DÜŞERİZ YOLLARA, ÇIKARIZ DAĞLARA.

Hiç yorum yok: