27 Şubat 2021 Cumartesi

Neden Linkedin’de Yazıyorum?

    Nikola Tesla demiş ki: Eğer evrenin sırrını bulmak istiyorsanız, enerjinin, frekansın ve titreşimin dilinde düşünün. Ben kendimi bir sosyal bilimci olarak görüyorum, en azından çabalarım bu yönde, benim perspektifim insan, toplum ve ilişkiler. Bu perspektiften bakınca bile toplumun yasaları doğa yasalarından farklı değil.Yukarıdaki soruya dönecek olursam, neden yazıyorumun cevabı burada saklı: Doğa yasalarında Tesla’nın bahsettiği Enerji, Frekans ve Titreşim’in bire bir karşılığı sosyal hayatımızda da var. Bu platformda yazarak, kendi adıma bir enerjiden faydalandığımı düşünüyorum, frekansımın benzer olduğu fikirlerle karşılaşıyorum ve titreşime yani etkileşime giriyorum. Kısacası, ben ve benim gibi bir kaç insanın bu platformda oluşturduğumuz titreşim bir tür farkındalık çabası. 

Hiç yorum yok: